NEFUNGUJE VÁM zakúpená LICENČNÁ?

Pokiaľ Vám nefunguje zakúpený softvérový produkt, pred jeho reklamácií odporúčame využiť jednu z nasledujúcich možností:

PREŠTUDOVANÍ NÁVODOV NA INŠTALÁCIU A AKTIVÁCIU

Preštudovaním našich návodov na inštaláciu a aktiváciu zakúpených softvérových produktov zistíte vždy správny postup k bezproblémovej inštalácii a aktivácii zakúpeného softvérového produktu.

VYUŽITIE BEZPLATNEJ VZDIALENEJ ASISTENCIE

Využitím bezplatnej vzdialenej asistencie umožníte nášmu operátorovi sa jednorázovo pripojiť k Vášmu PC za účelom zistenia a odstránenia závady spojené s inštaláciou alebo aktiváciou zakúpeného softvérového produktu.

AKO ZADAŤ REKLAMÁCIU?

Ak nechcete využiť ani jednu ponúkanú variantu a chcete softvérový produkt reklamovať ihneď, reklamáciu zahájite zaslaním e-mailu na adresu: info@vyhodne-licencie.sk, do predmetu e-mailu napíšte: Reklamácie.

E-mailová správa by mala obsahovať reklamovaný produktový kľúč, číslo faktúry k zakúpenej softvérovej licenciu, podrobný opis, prečo chcete softvér reklamovať a ako prílohu pripojte screenshot s chybovým hlásením.

Po obdržaní Vašej správy sa s Vami spojí náš technik, ktorý s vami reklamáciu skonzultuje a zároveň navrhne vhodný spôsob riešenia.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie